NAWIGATOR:      Strona główna -> Informacje dla działów marketingu i PR ubezpieczycieli

Informacje dla działów marketingu i PR ubezpieczycieli

Zapisz się do naszej bazy kontaktowej!

Materiały reklamowe, promocyjne i public-relations należy przesyłać - jeżeli to tylko możliwe - na adres e-mail: e-insurance@e-insurance.pl. Prosimy o zamieszczenie w temacie listu zdania dokładnie określającego jego treść (np. "Marsh & McLennan - nowy produkt"). Bardzo ułatwi nam to pracę.

Prosimy o NIE przysyłanie materiałów nie związanych z ubezpieczeniami (np. o powiązanych z towarzystwami lub grupami kapitałowymi TFI). Zupełnie nas nie interesują, a Państwu zabierają niepotrzebnie czas stracony przy ich wysyłce.

Jeżeli treść materiału nie znajduje się w treści samego listu, lecz w załączniku, prosimy o uwzględnienie formatów plików tekstowych. Oto lista plików, które akceptujemy:

  • Sun StarOffice 5.2 (.sdw)
  • Lotus AmiPro 3.x (.sam)
  • Lotus WordPro 96 (.lwp)
  • MS Word 6.x (.doc)
  • MS Word 95/97 (.doc)
  • Rich Text Format (.rtf)
  • Dokument tekstowy Windows (.txt, kodowanie Windows 1250)

W ogóle nie akceptujemy plików MS Word XP (takie dokumenty lądują niestety w "koszu" systemu), zaś pliki MS Word 2000 przeglądamy nie częściej niż raz w miesiącu. Dla ułatwienia prosimy zatem przyjąć zasadę, że do redakcji E-Insurance.pl takich plików w ogóle się nie wysyła.

Nasze komputery pracują pod ochroną programów antywirusowych z aktualizowanymi raz w tygodniu definicjami wirusów. Dlatego też jesteśmy "bezpieczni" dla naszych współpracowników. Jednak nie można wykluczyć pojawienia się wirusa, który będzie próbował zaatakowac także Państwa sprzęt. Na wszelki wypadek całkowicie zrezygnowaliśmy z korzystania z programu MS Outlook, najczęstszego celu ataków wirusów e-mailowych. Jeżeli jednak otrzymacie Państwo od nas jakikolwiek podejrzany e-mail, prosimy NIE OTWIERAĆ ŻADNYCH ZAŁĄCZNIKÓW (chyba, że ich wysłanie potwierdziliśmy lub zapowiedzieliśmy wcześniej) i natychmiast wysłać nam list informujący o tym fakcie.

Istnieje mozliwość umieszczenia w dziale doniesień ubezpieczeniowych materiału reklamowego lub PR. Ceny są każdorazowo negocjowane, kontakt w dziale dla reklamodawców.

Sprostowania prosimy przesyłać pocztą e-mail, to znacznie skróci oczekiwanie na naszą reakcję. Nie odbieramy przesyłek kurierskich (jeżeli kurier nikogo nie zastanie, zostawia karteczkę - naczelny stracił kiedyś pół dnia na szukaniu zrujnowanego baraku na przedmieściach miasta, w którym mieścił się łódzki oddział kuriera). Bezpieczniejszy i szybszy jest normalny list polecony (ewentualnie priorytetowy): Termit IC, 91-320 Łódź, ul. Zgierska 142/263.
Najszybszym sposobem kontaktu jest jednak poczta e-mail.

Kogo nie lubimy?

Jesteśmy ogólnie rzecz biorąc ludźmi miłymi, sympatycznymi i dobrze nastawionymi do wszystkich podmiotów działających na rynku ubezpieczeniowym. Są jednak sytuacje, po zaistnieniu których możemy się zezłośliwić. Oto one:

  • próba ingerowania w treść artykułów redakcyjnych (z wyłączeniem sprostowań)
  • próba wpłynięcia na wyniki rankingów i ocen
  • próba zmuszenia nas do usunięcia informacji niekorzystnej dla ubezpieczyciela

Wiemy, że pracownicy działów marketingu i PR są specjalistami i profesjonalistami. Jeżeli to możliwe, prosimy o ochronę z Państwa strony przed praktykantami, szefem w złym humorze itp. Niepotrzeby wypadek przy pracy może przynieść obu stronom zbędne problemy i nerwy.

Zapisz się do naszej bazy kontaktowej!

Aby ułatwić nam kontakt w razie pojawienia się pytań i problemów, prosimy wszystkich przedstawicieli działów marketingu i PR, odpowiadających na pytania dziennikarzy, o dopisanie się do naszej bazy kontaktowej. Oczywiście nie udostępnimy nikomu Państwa danych.
Formularz można wysłać z obcego komputera, nie wymaga skonfigurowanego programu pocztowego.


 NAWIGATOR:      Strona główna -> Informacje dla działów marketingu i PR ubezpieczycieli